2010. november 7., vasárnap

Sajnos vége :(


Hali :)
Sajnos Hétfő van, vagyis vége az őszi szünetnek :( Ma nagydolgozatot írunk, és alig tanultam rá valamit. :/. De nagyjából tudom, és remélem hogy sikerülni fog. Írunk töriből, angolból, és kémiából. Angolból nem nagy dolgozatot, csak egy szódolgozatot. Meg kellett tanulni kb. 150 szót, és ebből a tanár kivesz 20db-t, és ez lesz aszódolgozat. Kémiából csak a kovalens kötésből írunk, azt pedig tudom , mert általánosban már vettük. Töriből meg tipikus nagy doli. Egy csomó hülyeség xD. Pénteken nagyon jó volt. Nagyon élveztem korizást. 1x estem egyet mert elém jött egy fiú xD. A korinak vége lett 9kor. Maryvel és az egyik volt osztálytársunkkal jöttem haza és 10óra lett amire hazaértem xD. Am Maryvel csináltunk egy közös oldalt. Rólunk szól :). Ha van kedvetek kukkantsatok be:
www.gportal.hu/dollzok4 
Most megyek aludni, mert reggel korán kelek.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése